x تبلیغات
kianapezeshk

مدل اثر بخشی و فیلتر کنندگی ماسکهای n95 به چه صورت است؟

یکی از مدل های ماسکهای تنفسی که بسیار هم کارامد است ماسک n95 است. محصولی که نام آن را شنیده ایم و خیلی از ما نیز از آن استفاده کرده ایم. اما سوالی که بد نیست در این مطلب به پاسخ آن بپردازیم این است که این ماسکها چه مدلی از فیلتراسیون دارند. اصلا چه چیزهایی را فیلتر می کنند. دقیقا در چه جاهایی و به چه منظوری می شود از آن ها استفاده کرد. موضوعی که اگر در مورد آن اطلاع داشته باشیم می دانیم که اصلا در روزهای کرونایی آن را بخریم یا خیر.

ادامه مطلب

آیا بچه ها کرونا می گیرند؟ نیاز است ماسک بزنند؟

خیلی ها فکر می کنند که کودکان کرونا نمی گیرند. نمی توان انکار کرد آمار ابتلای بچه ها به کرونا کمتر از بزرگترهاست. اما این خود می تواند دلیل های دیگری داشته باشد. مثل این که بچه ها سر کار نمی روند. یک کودک قرار نیست وارد بانک شود تا یک کار بانکی انجام دهد. اما ممکن است به همراه بزرگترها به یک فروشگاه یا مرکز خرید برود و به هر حال در خطر قرار داشته باشد. کرونا تنها بزرگترها را درگیر نمی کند. درگیری این ویروس می تواند شامل بچه ها نیز بشود. پس باید بچه ها نیز پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند. همان طور که بارها تاکید شده است از بردن بچه ها به مکان های بازی خودداری شود. به خصوص مراکز بازی دسته جمعی و شلوغ تر که خطر خیلی بیشتری هم دارند.

ادامه مطلب

تاثیر روانی رنگ آبی بر ذهن انسان

یکی از رنگ های اصلی، رنگ آبی است. این رنگ رنگی است که در طبیعت زیاد می بینیم. آسمان و دریا و آب و... در طبیعت به این رنگ هستند. رنگی که حتی با نگاه کردن به آن احساس آرامش به انسان دست می دهد. حال علم روان شناسی این روزها تاثیرات رنگ ها را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است. هر کدام از رنگ ها در انسان احساس متفاوتی ایجاد می کنند. به طور مثال رنگ قرمز که رنگی گرم و تند است در انسان هیجان را بر می انگیزد. این رنگ حتی در رفتار انسان ها نیز خالی از اثر نیست. به طور مثال یک تحقیق نشان داده است افرادی که ماشین های قرمز رنگ دارند بیشتر از دیگر ماشین ها با سرعت زیاد رانندگی می کنند. پس این رنگ حتی در رفتار راننده ها نیز اثر گذار بوده است. رنگ آبی اما رنگی سرد و خنثی است. تاثیر این رنگ باعث شده است که از آن در برخی جاها و با هدف خاصی استفاده شود.

ادامه مطلب

چطور ماسکهای اصلی را از غیر اصلی تشخیص دهیم

همه ما دوست داریم در هر موردی که خرید می کنیم کالایی استاندارد و با کیفیت خریداری کنیم. این موضوع در مورد کالاهای پزشکی اهمیت بیشتری دارد. چرا که این کالاها برای سلامت ما هستند و خرید آن ها در نوع های غیر استاندارد و بی کیفیت ممکن است عوارضی ایجاد کند. این مورد در مورد خرید ماسکهایی که در زمان کرونا و برای حفاظت از ویروس می خریم نیز وجود دارد. کوید نوزده بسیار خطرناک است و حتی جهش های زیادی داشته است و خطر آن بیشتر شده است. به همین خاطر ماسک که مهم ترین ابزار برای پیشگیری از آن است اهمیت زیادی دارد. یک ماسک بی کیفیت ممکن است ما را مبتلا کند و حتی به کام مرگ بکشاند. پس بهتر است در خرید این کالای مهم بسیار دقت کنیم.

ادامه مطلب

بررسی ساختاری ویژگی ها و ساختار ماسکهای دی

ماسک دی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین تولید کننده های ایرانی ماسک های تنفسی پزشکی است. این شرکت سال های زیادی است که در تولیدات ماسک های پزشکی فعالیت می کند و محصولات خیلی خوبی را در این سال ها به بازار عرضه کرده است. محصولاتی که بخش زیادی از نیاز های محیط های درمانی به ماسکها را در این سال ها تامین کرده است.

ادامه مطلب

بررسی این که کدام ماسکها برای کرونا بهتر هستند

حتما می دانید که ماسک مهم ترین وسیله برای پیشگیری از ویروس کوید نوزده یا همان کروناست. ویروسی که دیگر راه های انتقال آن را همه می شناسند. شیوه انتقال این ویروس شباهت زیادی به سرماخوردگی و آنفولانزا دارد. این ویروس در دسته ویروس های تنفسی است و از راه تنفس آلوده به راحتی می تواند از فرد مبتلا به دیگران نیز منتقل شود. البته که کرونا تنها از طریق دهان و بینی و از راه تنفس منتقل نمی شود. راه های دیگری مثل سطوح نیز می توانند باعث انتقال ویروس باشند. اما مهم ترین راه انتقال همان راه تنفس است. پس استفاده از یک ماسک مناسب برای پیشگیری از ابتلا اهمیت زیادی پیدا می کند.

ادامه مطلب

رقابت جالب بین تولید کننده های ماسک های چند لایه

استفاده از ماسک های جدیدی که لایه های بیش از چهار تا دارند این روزها بسیار رایج شده است. خیلی ها به دلایل مختلفی دوست دارند از این ماسک ها استفاده کنند. ماسک هایی که به نام ماسک سه بعدی معروف شده اند و ویژگی هایی دارند که باعث شده مردم آن ها را بیشتر دوست داشته باشند. ظاهر جدید و فیلتراسیون بالا و راحتی در حین استفاده برخی از دلایل محبوبیت این ماسک هاست.

ادامه مطلب

مواردی که استفاده از شیلد توصیه می شود

یکی از محصولاتی که در زمان کرونا به عنوان محصول مکمل برای افزایش حفاظت در برابر ویروس معرفی شده است شیلد صورت است. محصولی ساده که در مراکز درمانی نیز در جاهایی که خطر میکروبی و ویروسی بالایی وجود دارد استفاده می شوند. کالایی که یک طلق منحنی شکل متناسب با منحنی صورت دارد و به کمک یک قسمت پلاستیکی به همین شکل ثابت شده است. همچنین به کمک کش یا بند به پشت سر وصل می شود. این وسیله با پوشاندن صورت از بالا تا پایین به کاهش خطر ابتلا به کوید نوزده یا کرونا کمک زیادی می کند.

ادامه مطلب

نکاتی که در حین خرید باعث کاهش خطر ابتلا به کرونا می شود

می دانیم که بهتر است تا زمانی که کرونا وجود دارد و تا این حد هم خطرناک است تا جای ممکن بیرون از خانه نشویم. برای خرید مایحتاج ضروری نیز بهتر است به صورت اینترنتی اقدام به تهیه آن ها کنیم تا در امنیت و ایمنی باشیم. اما گاها مجبوریم برای خرید برخی از چیزهای مورد نیازمان سری به فروشگاه ها بزنیم. رعایت موارد و نکات ایمنی بیشتر باعث می شود که ریسک ابتلا را بسیار کمتر کنیم.

ادامه مطلب

برند دی از بهترین تولید کننده های ماسکهای ایرانی

ماسک دی یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ماسکهای تولید داخل ایران است. شرکت تولیدکننده این محصول اولین عرضه کننده بوده است که محصولاتش را با لایه های بایکو به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت ایرانی جزو اولین های متفاوت در بازار بوده اند. به همین دلیل همیشه مورد توجه استفاده کنندگان قرار داشته‌اند. تولید این محصولات به سال ها پیش از دوران کرونا باز می گردد. زمانی که بیشترین کسانی که از ماسک های تنفسی پزشکی استفاده می کردند پزشکان و پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی کوچک و بزرگ بودند. پزشکان به‌خوبی برند دی را می شناسند. برندی که محصولاتش ا از بسیاری از نمونه های وارداتی و خارجی نیز بهتر است. در ادامه ساختار و لایه های این ماسک ها را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد