x تبلیغات
kianapezeshk

آیا ماسکهای رنگی فاقد اثر فیلتر کنندگی ویروس هستند؟

 

ماسکهای پزشکی در انواع و مدل های گوناگونی هستند. با شیوع کرونا نیز تنوع این کالا در بازار ایجاد شده است. به همین خاطر ممکن است این سوال برای خیلی ها به وجود آمده باشد که آیا ماسکهای رنگی خاصیت کمتری دارند و نمی توان آنها را برای حفاظت در برابر کوید نوزده یا همان کرونا استفاده کرد یا خیر.

ادامه مطلب

کرونا باعث شد در تولید ماسک خودکفا شویم

نمی توان نادیده گرفت که قبل از کرونا در زمینه تولیدات کالاهای پزشکی تا چه اندازه به کشورهای خارجی وابسته بودیم.

ادامه مطلب

مرور نکات مهم برای مراقبت از بچه ها در برابر کرونا

بچه ها دوست داشتنی و معصوم هستند. حتی اگر بچه ای فرزند ما نباشد همیشه از غم و رنج او ناراحت می شویم. کرونا که جای خودش را دارد. متاسفانه کودکان زیادی را در اثر کرونا از دست داده ایم که این واقعا نارحت کننده است و قلب ما را به درد می آورد. امید که هیچ کودکی قربانی غول کوچک اما خطرناک کرونا نشود. بچه ها نیز به روش های یکسان با بزرگسالان باید از خودشان مراقبت کنند. به دلیل اهمیتی که این مطلب دارد کمی به مرور نکات مهم برای مراقب از کودکان در ایام کرونا می پردازیم.

ادامه مطلب

معرفی ماسک استاندارد day

قبل از کرونا نیز شرکت هایی بودند که ماسکهای خوبی تولید می کردند. گرچه تعداد زیادی از ماسکها نیز از خارج از کشور وارد می شد. پس از کرونا اما جهش زیادی در زمینه تولید ماسکهای ایرانی به وجود آمد. جهشی که واقعا قابل تقدیر بود. به سرعت افرادی پیدا شدند که در همین زمان کم توانستند محصولاتی بسیار عالی تولید کنند.

ادامه مطلب

اگر تست کرونایتان مثبت بود در خانه این اقدامات را انجام دهید

این روزها ممکن است از خیلی از دوستان و آشنایانمان بشنویم که تست کرونا داده اند و نتیجه هم مثبت بوده است. این تست ممکن است به دلیل این که آنها علائمی داشته اند انجام شده باشد و طبیعتا هم ممکن است که این علائم به خاطر کرونا بوده باشد. اما خیلی وقت ها به خاطر این که یکی از اطرافیانمان که همین چند ساعت پیش با او دیدار داشته ایم کرونا گرفته است ما نیز تست می دهیم و اتفاقا هم متیجه مثبت در می آید. و نکته جالب این که ممکن است ما اصلا هیچ علائمی نداشته باشیم. اما به خاطر این که اطرافیانمان کرونا داشته اند این ویروس وارد بدن ما شده است. نبود علائم می تواند بدین خاطر بوده باشد که تازه ویروس وارد بدن ما شده است اما هنوز نتوانسته کارش را شروع کند و ما خیلی خود مچش را گرفته ایم. و این که خیلی ها هم ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد. این ویروس در هر کسی به شکلی نمود پیدا می کند و دلیلی ندارد که همه مبتلایان هم علائم یکسانی داشته باشند.

در این مطلب می خواهیم در این باره گفت و گو کنیم که اگر تست کرونا مثبت بود و قرار شد در خانه قرنطینه شویم باید چه کارهایی انجام دهیم. چه مواردی را رعایت کنیم که هم زودتر بهبودی پیدا کنیم و هم برای اطرافیان و دیگر اعضای خانواده مان بی خطر باشیم.

ادامه مطلب

اگر کرونا گرفتید سریع تر قرنطینه شوید

این روزها جواب تست اولیه یا همان پی سی آر خیلی ها ممکن است مثبت شود. در خیلی از ادارات به صورت تصادفی یا کلی از کارمندان تست کرونا گرفته شده است. در این بین جواب تست خیلی ها هم مثبت بوده است که برخی از این تست ها باعث تعجب بوده است. چرا که کسی که جواب تستش مثبت شده است ممکن است هیچ علائمی هم نداشته باشد.

ادامه مطلب

نکاتی برای جذب بهتر کرم در پوست های خیلی خشک

یکی از لوازمی که افرادی با پوست خشک همیشه به همراه دارند کرم است. کرمهای مرطوب کننده به منظور افزایش رطوبت پوست استفاده می شوند. بسته به نوع کرم این محصولات می توانند برای دست یا صورت و یا بدن و یا همه با هم استفاده شوند. در این مطلب می خواهیم بگوییم چطور کاری کنیم جذب کرم بهتر شود و دیرتر پوست ما خشک شود.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد