قبل از کرونا نیز شرکت هایی بودند که ماسکهای خوبی تولید می کردند. گرچه تعداد زیادی از ماسکها نیز از خارج از کشور وارد می شد. پس از کرونا اما جهش زیادی در زمینه تولید ماسکهای ایرانی به وجود آمد. جهشی که واقعا قابل تقدیر بود. به سرعت افرادی پیدا شدند که در همین زمان کم توانستند محصولاتی بسیار عالی تولید کنند.

 

اما در این مطلب می خواهیم ماسکی را به شما معرفی کنیم که سابقه تولید خیلی بیشتری دارد و سالهاست که تولید می شود. ماسکی که پس از کرونا نیز تولیدش بیشتر شد تا نیاز کشور به این محصول حیاتی و مهم برای کرونا تامین شود. این ماسک استاندارد ماسک دی است. محصولی که ساختارهای استانداردش آن را به محصولی پر استفاده برای مراکز درمانی بدل کرده است. این ماسک اما به دلیل شیوع کرونا توسط مردم نیز زیاد استفاده می شود. لطافت بالای لایه ها و اندازه استانداردش باعث شده که محبوبیت خیلی زیادی پیدا کند. محصولی که ساعت ها می توانید از آن استفاده کنید بدون این که بوی بدی بگیرد و یا شما را اذیت کند.

 

لایه های این ماسک ایرانی از اسپان باندهای ضد آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده اند. ملت بلون آن نیز ضخامت بالایی داشته و می تواند از ورود و خروج ویروس جلوگیری کند. فیلتراسیون خیلی عالی این ماسک در مقایسه با خیلی از ماسکهای دیگر آن را حرفه ای تر می کند و باعث شده خیلی ها به دنبال استفاده از آن باشند. کادر درمان و کسانی که می توانند ماسکهای مرغوب و درست و حسابی را تشخیص دهند که جای خود را دارند و سال هاست که این محصول را استفاده می کنند. گفتنی است که شرکت دی یک شرکت اسم و رسم دار است و تمامی محصولاتش سیب سلامت و سایر مجوزهای مهم را هم دارند و همین باعث می شود که راحت بتوان به آن اعتماد کرد.