یکی از معجرات خدا این است که هیچ چیز را بی دلیل خلق نکرده است. هیچ خوراکی نیست که پر از خواص نباشد. مگر می شود میوه ای داشته باشیم که شگفتی ها و ویژگی های فراوان نداشته باشد. حتی در هر گیاهی که ما نمی دانیم چیست خواص بسیار نهفته است. طب سنتی نیز بر پایه خواص گیاهان دارویی و خوراکی هایی چون میوه ها بنا شده است. در این نوع طبابت از خواص گیاهان و خوراکی های طبیعی برای درمان بیماری ها استفاده می شود.

این روزها نیز علم ثابت کرده است که در هر میوه ای خواص بسیار نهفته است. از رایحه ها و خواص دانه های گیاهی و خوراکی ها در بسیاری از محصولات صنعتی هم استفاده می شود. شرکت کدکس که در زمینه محصولات بهداشت زناشویی فعالیت می کند نیز از این خواص در محصولاتش بهره برده است. محصولات این شرکت پر از ترکیبات طبیعی است. استفاده از این ترکیبات باعث شده که محصولات کدکس بیش از پیش مورد توجه قرار داشته باشند و محبوبیت زیادی پیدا کنند.

استفاده از رایحه های آرامش بخشی چون قهوه باعث شده کدکس همیشه محصولات درجه یکی داشته باشد. انواع کاندوم طعم دار با رایحه های میوه ای توسط این شرکت تولید شده است. استفاده از رایحه های دوست داشتنی و جذاب میوه ها باعث شده محصولات این شرکت طرفدار زیادی داشته باشد. چه کسی است که از رایحه یک هلوی تازه لذت نبرد. یا چه کسی است که از بوی آرامش بخش قهوه خوشش نیاید. و یا مگر کسی هست که بوی شیرین و جذاب توت فرنگی و موز را دوست نداشته باشد. این رایحه های دوست داشتنی این محصولات را بی رقیب کرده است. رایحه هایی که در برقراری رابطه ای صمیمی تاثیر زیادی می گذارند.

گفتنی است که این رایحه ها تنها ویژگی منحصر به فرد محصولات کدکس نیستند. محصولات این شرکت به شدت نرم و لطیف هستند. استفاده از لاتکس ضدحساسیت باعث شده که حتی افرادی با پوستهای حساس هم بتوانند بی هیچ گونه نگرانی از آن ها استفاده کنند. هم چنین از ترکیبات روان کننده استانداردی در ان ها استفاده شده است که از اصطکاک و زخم های داخلی جلوگیری می کند. محصولات این شرکت ایرانی جزو بهترین های مراقبت زناشویی به شمار می روند. محصولاتی استاندارد و ضد حساسیت که همیشه جزو پرفروش ترین های این دسته هستند. این شرکت ایرانی حتی از بسیاری از شرکتهای خارجی بهتر و استانداردتر کار کرده است.

محصولات برند کدکس همگی دارای نشان استاندارد هستند. علامت سیب سلامت در روی این محصولات نشان از این دارد که در تولید آن ها نهایت دقت به کار رفته است. هم چنین از ترکیبات درست و استاندارد در آن ها استفاده شده است. ترکیباتی که به هیچ عنوان باعث بروز مشکلات جدی نخواهد شد.